פרמטרים וטבלאות להערכת עבודות תלמידים
עיצוב העבודהטבלת קריטריונים להערכת התוצר: על ידי בחירה זהירה של מספר ממדים להערכה, אנו יוצרים ציפיות ברורות והמשוב שניתן יהיה בעל ערך רב יותר.
תבנית דף הקריטריונים להערכת עבודות תלמידים נלקח מאתר (http://projects.edtech.sandi.net/staffdev/tpss99/rubrics/rubric-template.html)
מהי הכמות הנכונה של קריטריונים? יאין תשובות נכונות, אך יתכן ויעזור לך לקחת בחשבון את המטרה של המדידה. אם זה לצורך אבחון ומידע, כדאי לבחור יותר קריטריונים.אם המדידה היא רק כדי לתת הערכה לתוצר שמגישים התלמידים לסיכום פעילות מסוימת, מעט קריטריונים זה גם טוב. שאל את עצמך מהו ההיבט החשוב ביותר של המשימה ואז דרג את הקריטריונים מהחשוב ביותר לפחות. 5חשוjחשוב על כל קריטריון. איך צריכה להראות הדוגמא הטובה ביותר של כל דרישה ? תאר בבהירות ובפשטות וכתוב תיאור של כל קריטריון. עשה כך גם כדי לתאר איך תיראה דוגמא פחות טובה, וכך לגבי דוגמא פחות טובה, עד שכל השדות ימולאו.
תורגם
מאתר
http://edweb.sdsu.edu/webquest
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
טל'
משרד: 09-8944210. מען למכתבים: ת.ד. 2291 כפר
יונה מיקוד 40300
This site and all of it's
material are copyrighted © by Limor Elharar 2003
|