מורה יקר/ה הנך רשאי/ת לצפות, לעיין לקרוא ו/או להוריד את התכנים המפורסמים באתר וזאת לשימוש פרטי ולא-מסחרי בלבד. כמו-כן הנך נדרש/ת ומחויב/ת להשאיר את המידע והתכנים בנוסחם המקורי בצירוף ההודעות הנוגעות לזכויות היוצרים והבעלות על התכנים והמידע, כפי שפורסם באתר ולא לעשות כל שינוי ו/או השמטה ו/או סילוף במידע. |
|||
המחברים
|
תחום הדעת |
הפעילות שפיתחו מורים במהלך ההשתלמות |
כיתות |
אילנה בן צור פסגה תל אביב |
אמנות |
היצירה "דיוקן עצמי עם פרח" מייצגת את הנושא |
|
איילת ברונר ואורית קטוביץ פסגה נתניה |
אמנות |
ראובן רובין - דיוקן כמעביר מסר |
|
ליאת אמזלג מולאי פסגה פתח תקווה |
אמנות |
התלמיד יבין שהאמנים גוסטב דורה ומרסל ינקו נותנים משמעות זהה בדרך שונה לטקסט המקראי |
|
מירב חזות פסגה תל אביב |
אמנות |
האמן יוצר אשליות עומק שונות (פרספקטיבה) כדי להוביל את העין למרכיב החשוב ביצירה |
ז - ח - ט |
מיקי אדריאן וציון אלגרבלי פסגה תל אביב
|
אמנות |
כיצד השפיעה יצירתו הסוריאליסטית של רנה מגריט על יצירתו של ג'רי אולסמן |
ז - ט |
לאה דיאמנט פסגה רחובות |
אמנות |
אשליה אופטית דרך יצירותיו של ויקטור וזראלי |
|
אורגד-לנדוי עדי פסגה תל אביב |
אמנות |
לתת פרשנות אישית לסיפור תנכי |
ד - ה- ו |
אמנות |
קריקטורה מול מציאות |
|
|
סיגל בן עזרא, נעמי מידן ועליזה תומר חן רחובות |
אמנות |
השימוש בטבע לצורך אמירה אמנותית |
|
אלה וולפסון פסגה רחובות |
אמנות |
הקשר בין הצבת הפסל לבין המסר בפיסול הסביבתי של קדישמן |
|
לילי בר, עירית זמיר ומיטל פרוי פסגה רחובות |
אמנות |
חפצים יום יומיים כיצירות אמנות |
|
סיגלית כהן וימית וקנין פסגה נתניה |
אמנות |
מדוע הבתים של האמן רנצר על אפניים |
|
הדסה מה טוב פסגה כפר סבא |
אמנות |
הקשר בין הדיוקנאות לחפצים |
|
עליזה חרותי פסגה כפר סבא |
אמנות |
זוית צילום כדרך להעצמה / הקטנה של הנושא
המצולם |
|
לימור פלג פסגה כפר סבא |
אמנות |
שימוש בחפצים יום יומיים באמנות - קלאוס אולדנברג |
|
אפרת שדה פסגה כפר סבא |
אמנות |
דרכים ליצירת תנועה בפסל |
|
נטלי חן בן גוריון רמלה |
אמנות |
שילוב הצבעים הנכון |
|
ציון אלגרבלי פסגה תל אביב |
אמנות |
מדוע בחר האמן עסאם אבו שקרא בצבר כדימוי לביטוי זהותו |
ז - ט |
תמר אלט פסגה כפר סבא |
אמנות |
אמצעים אמנותיים אצל גוטמן כדי לבטא קשר בין אדם לאדמה |
|
שרה ברעם פסגה כפר סבא |
אמנות |
מדוע נוצר פסל האריה השואג כפי שנוצר |
|
יהודית לוין והגר גל פסגה נתניה |
אמנות |
שינוי גודל, מיקום וצורת הדימוי משפיעים על משמעות (פרשנות) התוכן והמסר של היצירה. |
|
אילנה שורץ פסגה נתניה |
אמנות |
לחדש את הצורה הבסיסית |
|
טל'
משרד: 09-8944210. מען למכתבים: ת.ד. 2291 כפר
יונה מיקוד 40300
This site and all of it's
material are copyrighted © by Limor Elharar 2003
|