מורה יקר/ה הנך רשאי/ת לצפות, לעיין לקרוא ו/או להוריד את התכנים המפורסמים באתר וזאת לשימוש פרטי ולא-מסחרי בלבד. כמו-כן הנך נדרש/ת ומחויב/ת להשאיר את המידע והתכנים בנוסחם המקורי בצירוף ההודעות הנוגעות לזכויות היוצרים והבעלות על התכנים והמידע, כפי שפורסם באתר ולא לעשות כל שינוי ו/או השמטה ו/או סילוף במידע. |
|||
המחברים
|
תחום הדעת |
הפעילות שפיתחו מורים במהלך ההשתלמות |
כיתות |
שירה ניר-טננבאום ומיכל שלומי פסגה נתניה |
אמנות |
שימוש באור ככלי ליצירת אוירה דרמטית ביצירה "נרקסיסוס" – קרווג'יו |
|
אפרים אזרד וחגית צפיר פסג"ה נתניה |
אמנות |
חשיבותה של ירושלים כפי שבאה לידי ביטוי באמצעים אומנותיים שונים |
ה - ט |
מירב שושלב כץ תיכון גילה ירושלים |
אמנות |
גרניקה כסמל כלל אנושי נגד כל המלחמות והריגת חפים מפשע |
ז - ט |
ציון אלגרבלי, מיקי אריאן כדריה, גילי גורן, אילנה בן צור שלומי |
אמנות |
הקשר בין הדקל לאהבת ארץ ישראל |
ז - ט |
שלומי |
אמנות |
החיטה באמנות כמבטאת את
הקשר לא"י |
ז - ט |
שלומי |
אמנות |
הקשר בין הרימון באמנות
לאהבת לארץ ישראל
|
ז - ט |
שלומי |
אמנות |
הקשר בין הזית לאהבת לארץ ישראל |
ז - ט |
אלה וסרשטיין וצילה הברמן פסגה חדרה |
אמנות |
בחירת הצבע ביצירה "ילד מחזיק יונה" כמשרתת מסר |
ג - ד |
אורנה בריקנר ואלה וולפסון פסגה פתח תקווה |
אמנות |
מסר חברתי של רצון וקושי להגיע לשלום בין שני העמים בעזרת כרזה |
ו - ז ח - ט |
מילי הפטל ואפרת דניאל פסגה תל אביב |
אמנות |
ניתן להעביר תחושת אהבה באמצעות סמלים בציור |
ה - ו |
אורלי אריאלי ואודליה טיומקין פסגה חדרה |
אמנות |
אפשר לבטא אובייקט מציאותי ע"י ייצוגו באופן סמלי |
ה - ו |
שרון בועז, טל גרטין ותהילה כה פסגה תל אביב |
אמנות |
הטקסט המקראי בצילום החזותי |
ז - ט |
רננה צאירי, בדיחי נילי ושרה שינבויים פסגה תל אביב |
אמנות |
הקשר בין סוגי הקומפוזיציה למסר בצילום |
ז - ט |
עירית טננבאום פסגה מוצקין
|
אמנות |
ניתן לבטא דיוקן- חפץ באמצעות אובייקטים שונים, כמו פריטים מעולם הצומח |
ד - ה ו |
טל בונה ורוזלי מנש פסגה חיפה |
אמנות |
הקשר בין הטקסט למסר של שלום ביצירות של מרדכי ארדון |
|
עדי אורגד לנדוי פסגה תל אביב |
אמנות |
הכנה לקראת סדנה להכנת דיוקנאות |
|
מזל כהן וחבצלת מרום פסגה פתח תקווה |
אמנות |
ניתן לתאר דיוקן של אדם באמצעות חפץ כגון : הכסא הריק |
|
אסתר אלעל פסגה תל אביב |
אמנות |
התלמידים יזהו את הכרזה וילמדו להבדיל בין סוגי הכרזות השונות |
ז - ט |
מיכל לוי, אדוה בריקנר ורינת יעקב פסגה תל אביב |
אמנות
|
ההבדל שבין ציור בעל תפיסת חלל שטוחה לבין ציור בעל אשלייה של עומק הנוצרת באמצעות כלים אמנותיים |
ד - ה |
קרנית כהן, ליאת דרום-כהן פסגה מוצקין |
אמנות
|
ניתן להעביר מסר של איפוק ורוגע או מתח ואימה בעזרת הבעה ביצירות |
|
איריס קלמן ויערית שטרן פסגה מוצקין |
אמנות |
ניתן להביע קשר למוסיקה וצלילים באמצעים אמנותיים |
|
אליזבת כץ-פיקוש יהודית לוין ורד שלמוני פסגה חדרה
|
אמנות |
אמנים שונים משתמשים בצבע מסוים כדי להעביר מסר רגשי שונה |
|
פרנקו ממן לבנה פסגה חדרה |
אמנות |
בעל חיים כבעל משמעות ביצירות אמנות |
|
טל' משרד: 09-8944210. מען למכתבים: ת.ד. 2291 כפר יונה מיקוד 40300
עודכן 16/07/2014
This site and all of it's
material are copyrighted © by Limor Elharar 2003
|